W systemie logistyki, gdzie znajdują się ekologia idą w parze z postępem technologicznym, bateria litowo-jonowa jest dostępna dla pojazdów flotowych z widłami. Sprawdźmy, jak przełomowe technologie mogą wykorzystywać wykorzystanie pojazdów magazynowych, podnoszenie nie tylko wydajności, ale i aspekty ekologicznego użytkowania pojazdów widłowych.

Zalety baterii litowo-jonowych w wózkach widłowych

Właściciele magazynów natychmiast po zastosowaniu produktów przy obniżeniu kosztów transportu. Baterie litowo-jonowe, które są odporne na obciążenie, czas pracy, jednocześnie skracając czas opóźnienia na ich ładowaniu.

Wyposażenie w wózkach widłowych ma wiele zalet, które są w pełni wyposażone w funkcję atrakcyjną dla dodatkowego zasilania kwasowo-ołowiowego. Poniżej przedstawiamy korzyści.

Efektywność energetyczna baterii litowo-jonowych w wózkach widłowych

Mniejsze straty energii

Baterie litowo-jonowe są bardziej energetyczne niż tradycyjne baterie kwasowo-ołowiowe. Zasilanie, bateria litowo-jonowa może spowodować dodatkowe uruchomienie, co spowoduje, że cykle wyjścia zostaną usunięte. 

Szybsze ładowanie

Funkcja z wyłączną baterią litowo-jonową jest ich zasilaczem sieciowym. W bateriach kwasowo-ołowiowych, które mogą być potrzebne nawet przez 8 godzin na pełne naładowanie, tak baterie litowo-jonowe mogą zostać naładowane do pełnego ciągu zaledwie 1-2 godzin. Wyposażone w szerokie skrócenie czasu, przestoju wózki widłowe i ich wyposażenie dla potrzeb użytkowych. 

Większa wydajność pracy

Wózki widłowe wyposażone w akumulator litowo-jonowy mogą pracować z większą wydajnością przez cały czas trwania baterii, nie kontrolowane spadków mocy, które są charakterystyczne dla baterii kwasowo-ołowiowych, gdy będą działać wyczerpywać. Stały poziom wydajności oznacza, że ​​ładunki mogą być przechowywane i przemieszczać się, co jest kluczowymi w warunkach logistycznych.

Korzystaj z baterii litowo-jonowych w wózkach widłowych

Dłuższa służba

Baterie litowo-jonowe, które powodują uszkodzenie w wyniku badań baterii kwasowo-ołowiowych. Podczas gdy bateria kwasowo-ołowiowa może pochodzić z 500-1000 cykli ładowania i prądu, baterie litowo-jonowe mogą pochodzić od 2000 do nawet 5000 cykli przy użyciu. Oznacza to, że należy wymienić baterię, co przekłada się na skutki uboczne oraz skutki uboczne z konserwacją i wymianą baterii.

Mniejsza potrzeba konserwacji

Baterie litowo-jonowe są praktycznymi bezobsługowymi, co stanowi zaletę w ramach szczegółowej kontroli konserwacji baterii kwasowo-ołowiowych. Nie dotyczy jednego uzupełnienia wody destylowanej, kontrolowanego obciążenia elektrolitu czy regularnego bilansowania ładunku. Brak konieczności konserwacji oznacza, że ​​operatorzy mogą skoncentrować się na swoich zadaniach bez przestojów na głównych konserwacjach.

Lepsza wydajność w niskich temperaturach

Baterie litowo-jonowe, które zostały poddane działaniu prądu podstawowego, po zapoznaniu się z baterią kwasowo-ołowiową. Ich zdolność do pracy w chłodnych warunkach stanowi idealne rozwiązanie dla magazynów chłodniczych i prac zewnętrznych w chłodnych warunkach. Nie tylko jeden sterownik mocujący i zasilacz, ale dostępne są inne źródła zasilania z temperaturą.

Aspekty akumulatorów litowo-jonowych w wózkach widłowych

Brak emisji cieplarnianych

Baterie litowo-jonowe nie emitują informacji, co stanowi część składową ekologiczną, w skład której wchodzą komponenty spalinowe z typami urządzeń widłowych. W przypadku, gdy coraz większe użycie jest stosowane na podstawie śladu węglowego, wykorzystanie baterii litowo-jonowej wspierane przez uwalnianie poprzez uwalnianie w miejscach pracy, takich jak magazyny i centra dystrybucyjne.

Redukcja śladu węglowego 

Osprzęt litowo-jonowy w wózkach widłowych, który zawiera informacje o śladzie węgla operacji magazynowych. Używają mniej energii na jednym zasilaczu roboczym, który jest podłączony do ich odpowiednich urządzeń. To zużywa ogólne zużycie energii i emisję, emisję CO2, szczególnie gdy energia pochodzi z nieodnawialnych źródeł.